Tuesday, July 10, 2012

USA Independence day αλα Κυπριακά (Part II)

Το καλό πράγμα αργεί να γίνει, πάλι καλά να λεμε που γίνεται στο τέλος......

Λοιπόν, τελικά νομίζω ξέρω να διαβάζω και να γράφω ελληνικά. αλλά και να μην ήξερα δεν θα έκανε καμιά διαφορά στο αν θα μπορούσα να διδάξω σε γυμνάσιο ή λύκειο στην Κύπρο. Απ'ότι φαίνετε το μόνο χρειαζόταν για να συμπληρώσω την αίτηση μου, η αλλοδαπή, είναι πιστοποιητικό γνώσης γερμανικών, γαλλικών, ιταλικών ή αγγλικών. Εύτυχώς είχα μαζί μού τα αποτελέσματα εξέτασης TOEFL που έκανα προπολεμικά, αφού έχω μάθει πλέον το μάθημά μου και κουβαλάω ΟΛΟ το χαρτομάνη μαζί μου όποτε θα επισκευθώ αυτούς τους καλοπληροφομένους ανθρώπους. Τώρα όσο αφορά τη νομοθεσία για την υποβολή αυτών τον αιτήσεων, αλήθεια δεν έχω καταλάβει ακόμα τι προνοεί. Αυτό που ξέρω, είναι αυτό που τελικά είναι το πιο σημαντικό. To "take home message" είναι:

"If at one office you dont succeed, try and try again"

 Αν κάτι που σας λένε ακούγετε εξωφρενικό, πιθανότατα να είναι. Βρες λοιπόν ένα γραφείο όπου να συμφώνουν μαζί σου και άσε την ασυναρτησία και την άγνοια να δουλεξουν για σένα (όχι να δουλέψουν εσένα!!!). 

Στο κάτω κάτω το έχουμε ήδη πει, η μόνη ανεξαρτησία σε αυτόν τον τόπο είναι η ανεξαρτησία των κυβερνητικών γραφείων. 

Cheers

3 comments: